.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بر اساس مصوبه هیأت مدیره این شرکت ؛
پاداش صد میلیونی برای آقای مدیرعامل!
انتظار می رود دستگاههای نظارتی ، مسئولین دولت و وزارت مربوطه نسبت به این عمل خاص واکنشی نشان دهند و موجبات نارضایتی کارکنان دولت و مردم را برطرف سازند.
پاداش صد میلیونی برای آقای مدیرعامل!

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس: یک منبع آگاه از دریافت یکصد میلیون تومان پاداش توسط مدیعامل یک شرکت دولتی خبر داد.

بر اساس مصوبه مجمع و هیأت مدیره این شرکت پاداش یکصد میلیون تومانی برای مدیر عامل در نظر گرفته شد.

 این در حالی است که تعداد زیادی از مدیران عامل استانها و بعضاً مدیران هم سطح ایشان که در دیگر استانها و یا حتی در مناطق محروم تر و یا حتی مناطق مرزی خدمت می نمایند ، پاداش بسیار ناچیزی دریافت می نمایند که اصلاً با این رقم قابل مقایسه نیست.

کارکنان این شرکت دولتی که بسیاری از آنها  پس از خصوصی شدن حقوقشان کم شده است و این گونه تبعیض ها را ظلم آشکار می دانند و از صاحبان سهام درخواست دارند تا مجدانه این موضوع را پیگیری نمایند. آنها در درخواستشان طرح و تصویب اینگونه موارد را در مجمع و هیأت مدیره  غیر متعارف و ناعادلانه می دانند.

انتظار می رود دستگاههای نظارتی ، مسئولین دولت و وزارت مربوطه نسبت به این عمل خاص واکنشی نشان دهند و موجبات نارضایتی کارکنان دولت و مردم را برطرف سازند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 9 ارديبهشت 1391
با سلام مدیران عامل مخابرات استانها کم پاداش نمیگیرند........
مرد صبور 10 ارديبهشت 1391
مدیر محترم سایت
خبری را روی سایت قرار داده تا بتوانید اطلاع رسانی شفاف داشته باشید
جنابعالی قرار بود در خصوص اطلاع رسانی در خصوص زیان میلیاردی یک شرکت دولتی اسما" خصوصی در آینده اطلاع رسانی کنید هیئت مدیره ای که پاداش میلیونی می گیرند ... .
پس چه شد حتما" شما را هم خریدند که 24 ساعت نشد خبر را از روی سایت برداشتید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
من از این فهم زیانها دیدم ------- ای خدا کاش نمی فهمیدم
ugd 10 ارديبهشت 1391
شرکت دولتی نیست بنابراین مجمع برابر قانون تجارت حق تقسیم سود وپاداش را دارد خواهشا خبر درخصوص دولتی بودن اصلاح فرمائید اگر ایرادی درپرداخت پاداش است ایراد قانون تجارت است
باباجان 10 ارديبهشت 1391
کارکنان 118 سوادکوه بیش از ده ماه از حقوق سال 90 خود را از
بیمانکار خود به نام مقصودی دریافت نکرده اند ان وقت مدیران دولت احمدی ن
زاد باداش یکصد میلیونی می گیرند.ما از این اقدام بیش خدای خود شکایت بریم. متاسفانه مدیرعامل شرکت مخابرات در جریان کلاهبرداری این اقا هستند ولی هیچ اقدامی انجام نمی دهند لطفا رسیدگی شودمدیر سایت چاب نکنی تو را به ائمه اطهار ........
امیر 10 ارديبهشت 1391
من واقعا متاسفم که رسانه های ما که باید جلو برنده جامعه باشند خود در دام عوام گرایی گرفتار شده اند!!!اولا پاداش میلیونی برای مجموعه ای که کارمندانش حقوق میلیونی میگیرند چیز غریبی نسیت ثانیا هنوز مجمع مخابرات ایران تشکیل نشده که مبلغ پاداش مشخص گردد منبع این خبر هم که از خبرگزاری فارس پخش شد نامشخص است در مجمع مخابرات ایران به صورت شفاف میزان پاداشها اعلام میشود.شما نمیدانید که پاداش مدیران ارشد بانکها وخودروسازان وصنایع سیمان وصندوقهای سرمایه گذاری و.... چقدر است ,حداقل بالای پانصدمیلیون تومان.آنهم بی حساب وکتاب نیست مطابق اساسنامه وبا رضایت صاحبان سهام این پاداش پرداخته میشود.معلوم است که شما هم دنبال حاشیه سازی وماجراجویی هستید نه اطلاع رسانی وآگاه کردن جامعه!!!
نا شناس 10 ارديبهشت 1391
شما که می ترسید و جرات نمایش واقعیتها را ندارید چرا این خبرها را نمایش میدهید. از سایتهای خبری غرب یاد بگیرید که هر خبر و واقعیتی را هر چند بر ضرر بزرگترین شخص سیاسی آن مملکت باشد عینا می آورند چراکه اصل خبرنگاری در صداقت و امانتداری در ارائه گزارشات میباشد نه پاچه خواری

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.